Betaling
Betaling sker via online ePay på en sikker forbindelse.
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder på vores hjemmeside:
Dankort – Visa/Dankort – Visa – MasterCard – Google pay – Apple pay
Online priser og walk-in priser:
Hvis du booker og betaler online er det til vores online priser.
Har du ikke booket online men i stedet ringer til os og der er mindre end 48 timer til din booking, betaler man walk-in priser, som er dyrere end hvis man booker online.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på info@gomonkey.dk.
Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Moms
Alle beløb er inkl. 25% moms
Booking – refundering
Som udgangspunkt refunderes betalte bookinger kun ved aflysning af pågældende dage, hvis vejret gør klatringen usikkert for kunden. Ved disse dage gives der fuld kompensation i form af gavekort eller mulighed for at rykke booking til en anden dag. Bemærk at det er GoMonkey der vurderer om vejret er usikkert at klatre i.
Såfremt bookingnummeret bortkommer, kan ny rekvireres ved henvendelse hos sælger via mail. Varen udleveres kun mod forevisning af gyldig billedlegitimation samt oplysninger om hvilket telefonnummer og e-mail adresse, der er opgivet ved købet.
Ved minimum 14 dage før startdatoen af aktiviteten, kan det fulde beløb refunderes, fra 13 dage til 8 inden startdatoen af aktiviteten, kan 50 % refunderes, 7 dage før startdatoen af aktiviteten refunderes der ikke penge.
Eventuelle gebyrer refunderes ikke ved eventuel refundering af varen.
Varen kan ikke ombyttes til kontanter.
Ved håndteringer af bookings efter bookingen er foretaget, som f.eks. ændring af tid, tilbagebetaling osv, opkræver GoMonkey 100 kr. i administrationsgebyr.
Du skal booke online senest 48 timer før klatringen.
I din ordrebekræftelse finder du vejledning om hvordan du booker online med dit årskort.
Salg af gavekort
Kontroller at gavekortet er på det beløb, som du har købt.
Gavekortet er gyldigt i 3 år fra købsdatoen.
Restværdien af gavekortet kan udbetales senest 1 år efter gavekortets udløb.
Der er 14 dage fortrydelsesret på gavekort.
Gavekortet kan indløses til kontanter i vores klatreparker mod betaling af et håndteringsgebyr på DKK 100,-. Gavekort med en saldo på mindre end DKK 100,- kan således ikke indløses til kontanter.
Et gavekort til GoMonkey er et ihændehaverbevis, og kan sidestilles med pengesedler og mønter. Dette betyder, at tabes det eller mister man det på anden måde, kan det ikke erstattes. Det er derfor altid den person, som er i besiddelse af gavekortet, der ligeledes vil kunne indløse det. Skulle der opstå problemer eller mister du dit gavekort, vil vi venligst bede dig kontakte os på nedenstående mail, og så vil vi selvfølgelig forsøge at hjælpe dig bedst muligt.
Kontakt: info@gomonkey.dk
Reklamationsret
Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra GoMonkey er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.
Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Generelle oplysninger
GoMonkey ApS
Staslundevej 37 Udby
4300 Holbæk
Telefon +45 25 53 30 22
info@gomonkey.dk
CVR 31775302