GoMonkey - Handelsbetingelser

Betaling
Betaling sker via Bambora Online ePay på en sikker forbindelse.
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder på vores hjemmeside:
Dankort – Visa/Dankort – Visa – MasterCard – Mobile pay

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos GoMonkey ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: [email protected].

Vil du læse nærmere omkring vores GDPR kan du trykke på “GDPR” nederst på siden.

Online priser og walk-in priser:

Hvis du booker og betaler online er det til vores online priser. Har du ikke booket online men i stedet ringer til os og der er mindre end 48 timer til din booking, betaler man walk-in priser, som er dyrere end hvis man booker online. 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på [email protected]. Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Moms
Alle beløb er inkl. 25% moms

***

Booking – refundering
Som udgangspunkt refunderes betalte bookinger kun ved aflysning af pågældende dage, hvis vejret gør klatringen usikkert for kunden. Ved disse dage gives der fuld kompensation i form af gavekort eller mulighed for at rykke booking til en anden dag. Bemærk at det er GoMonkey der vurderer om vejret er usikkert at klatre i.

Såfremt bookingnummeret bortkommer, kan ny rekvireres ved henvendelse hos sælger via mail. Varen udleveres kun mod forevisning af gyldig billedlegitimation samt oplysninger om hvilket telefonnummer og e-mail adresse, der er opgivet ved købet.

Ved minimum 14 dage før startdatoen af aktiviteten, kan det fulde beløb refunderes, fra 13 dage til 8 inden startdatoen af aktiviteten, kan 50 % refunderes, 7 dage før startdatoen af aktiviteten refunderes der ikke penge.

Eventuelle gebyrer refunderes ikke ved eventuel refundering af varen.

Varen kan ikke ombyttes til kontanter.

Ved håndteringer af bookings efter bookingen er foretaget, som f.eks. ændring af tid, tilbagebetaling osv, opkræver GoMonkey 100 kr. i administrationsgebyr. 

***

Abonnementsbetingelser

Årskortet gælder 1 år (365 dage) fra købsdatoen til alle GoMonkey klatreparker og kan bruges lige så mange gange du har lyst i gyldighedsperioden.
Årskortet er personligt og der skal vises legitimation ved ankomst.
Købes årskortet til en anden person, så brug personens navn, når du udfylder fakturaoplysningerne. 
Misbruges årskortet – bliver årskortet inddraget og køberen får ikke godtgjort sin betaling.

Du skal booke online senest 48 timer før klatringen og du kan tage én ven med for 150 kr.

I din ordrebekræftelse finder du vejledning om hvordan du booker online med dit årskort.

Hvis du ikke er registreret som bruger på book.gomonkey.dk, skal du oprettes som bruger for at købe GoMonkeys årskort.
Du modtager en kvittering på mail, med oplysninger om, hvordan du får adgang til booking af klatring med årskortet.

Bemærk at GoMonkey er sæsonbetonet og at der fra 1. november til og med 28. februar er vinterlukket i vores parker. I disse måneder vil det være muligt for årskortholderne at bruge årskortet, i det omfang parken har åbent.

Opsigelse af dit årskort
Dit årskort udløber automatisk efter 365 dage efter købsdatoen.

***

Salg af gavekort
Kontroller at gavekortet er på det beløb, som du har købt.
Gavekortet er gyldigt i 3 år fra købsdatoen.
Restværdien af gavekortet kan udbetales senest 1 år efter gavekortets udløb.

Der er 14 dage fortrydelsesret på gavekort.

Gavekortet kan indløses til kontanter i vores klatreparker mod betaling af et håndteringsgebyr på DKK 100,-. Gavekort med en saldo på mindre end DKK 100,- kan således ikke indløses til kontanter.

Et gavekort til GoMonkey er et ihændehaverbevis, og kan sidestilles med pengesedler og mønter. Dette betyder, at tabes det eller mister man det på anden måde, kan det ikke erstattes. Det er derfor altid den person, som er i besiddelse af gavekortet, der ligeledes vil kunne indløse det. Skulle der opstå problemer eller mister du dit gavekort, vil vi venligst bede dig kontakte os på nedenstående mail, og så vil vi selvfølgelig forsøge at hjælpe dig bedst muligt.

Kontakt: [email protected]

***

Reklamationsret
Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra GoMonkey er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.
Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Generelle oplysninger
GoMonkey ApS
Staslundevej 37
Udby
4300 Holbæk
Telefon +45 25 53 30 22
[email protected]
CVR 31775302

Vores praksis vedrørende behandlingen af dine personlige oplysninger i henhold til den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR). Dette giver dig en oversigt over de vigtigste oplysninger om, hvordan vi håndterer og opbevarer dine personlige data.

 

  1. Hvem er ansvarlig for behandlingen af dine personlige oplysninger?

Den dataansvarlige for behandlingen af dine personlige oplysninger er Gomonkey ApS, med registreret CVR nr.: 31775302.

 

  1. Formålet med databehandlingen

Vi indsamler og behandler dine personlige oplysninger, herunder dit navn og e-mailadresse, i henhold til et krav fra vores forsikringsselskab. Formålet med behandlingen er at opfylde vores forpligtelser over for forsikringsselskabet og administrere eventuelle forsikringskrav.

 

  1. Lovlig grundlag for behandling

Vi behandler dine personlige oplysninger på grundlag af artikel 6, stk. 1, litra c i GDPR, da det er nødvendigt for at opfylde vores retlige forpligtelser over for forsikringsselskabet.

 

  1. Opbevaringsperiode

Dine personlige oplysninger vil blive opbevaret i vores systemer i to år fra den dato, hvor de er indsamlet. Dette er i overensstemmelse med kravene fra vores forsikringsselskab. Efter den angivne periode vil alle personlige oplysninger blive slettet permanent fra vores systemer.

 

  1. Sikkerhed for dine personlige oplysninger

Vi har implementeret passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre fortroligheden og integriteten af dine personlige oplysninger. Dine oplysninger opbevares krypteret efter gældende forskrifter på vores lokale server og deles ikke med tredjeparter uden forudgående samtykke fra dig.

 

  1. Din ret til at få adgang til dine personlige oplysninger

I henhold til GDPR har du ret til at anmode om en kopi af de personlige oplysninger, vi opbevarer om dig. Hvis du ønsker at udøve denne ret, bedes du kontakte os på følgende adresse:

 

Gomonkey ApS

Gladsaxevej 206

2860 Søborg

 

Vi vil behandle din anmodning om indsigt inden for en rimelig tidsramme og i overensstemmelse med gældende lovkrav.

 

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende behandlingen af dine personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte vores databeskyttelsesansvarlige på email [email protected]